Obsługa klienta

Jesteśmy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-18:00 dostępni przez
WhatsApp, e-mail i czat na żywo.

W święta państwowe nasz dział obsługi klienta jest nieczynny*

.


Często zadawane pytania

Czy masz skargę?

Jeśli masz skargę dotyczącą naszych produktów lub usług, możesz skontaktować się z nami za pośrednictwem WhatsApp lub serwis@babywinkel.pl. Je otrzymasz od nas merytoryczną odpowiedź w ciągu jednego dnia od otrzymania skargi. Nie jesteś zadowolony z rozpatrzenia Twojej skargi? Możesz również przesłać ją do Geschillencommissie Thuiswinkel lub do tej komisji rozjemczej za pośrednictwem Europejskiej Platformy ODR.

Czy mogę zwrócić produkt?

Bezpłatnie w ciągu 14 dni. Sprawdź, czy przedmiot i opakowanie są nadal w nowym stanie. Odzyskaj pieniądze natychmiast po przetworzeniu. Więcej informacji

Kiedy moja przesyłka zostanie dostarczona?

Zaloguj się

Zapomniałeś hasła?

Nie masz jeszcze konta?
Załóż konto za darmo i ciesz się wieloma korzyściami.